BEN:KHA KKTC TEMSILCISI ÇOCUK GELIN SELVI SERTDEMIR



KHA yilin en iyileri katogorisinde art projem de layik göruldü. Kitap tanitimi ve imza günu yazarlar şairlerde törende hazir bulunacaklar. Her yil olduğu gibi bu yilda KHA aldiğim odüler beni daha da güçlü aźimli KILIYOR topluma yararli mesajlar vereceğime inaniyorum.
Sanat paylaşimdir üretmek yaraticiligini kulanmak bir topluma en iyi YANIDIR sanatla ulaşmaktir.ben art projem çocuk gelinlere hayir TEMASINI sanatla tüm dünyaya sesimi uluslararasi duyurmaya çalişiyorum
Çocuk haklarinı ülkemizde neredeyse hiçe sayan bir toplumuz ne yazik ki ! çocuklarimizi iyi yetistirirsek onlarda geleceği iyi nesiler yetiştirirler.
Ben bir çocuk gelin olarak çocuklarimizin geleceği için mÜcadele veriyorum bir yildan fazladir , umarim beni yalniz birakmasiniz birlikte güç dogar .!! ben çocuk gelinlere hayir diyorum
sizlerden de destek bekliyorum KHA KKTC TEMSILCISI ÇOCUK GELIN SELVI SERTDEMIR

Yorum Gönder

0 Yorumlar