Ayşe Özlevent : BUGÜN YAŞIMA YAŞIMI EKLEDİM! KISACASI GEÇ GELEN OLGUNLUK BUNA DENİR….




         Çok sevdiğim KHA okuyucularımız ve beni tanıyan, tanımayan ve tanıyamayacaklara…..

Benim anlayamadığım ,yada anlayamayacağım, çıkar  ,menfaat ilişkilerinin ardı arkası kesimeyecek….Benden bir yaşanmışlık aktaracağım izin verirseniz? Dilşad Hanım…

Kendisini çok iyi tanımam ama bir şekilde benim facebook sosyal paylaşım hesabıma eklemişmişim,milattan önce …hatırlamıyorum bile!Aradan uzun bir zaman dilimi geçmiş olmalı ki: unutmuşummm.Dilşad Hanım’a bir yerlerden  esmişler,siz deyin güneyden ,ben diyim uzaydan….Neyse Ayşe Hanım yani(ben) neden ?niçin? Dilşad Hanım’ı facebook hesabımdan silmişim diye fevri bir boyuta geçmiş!İnanın ben de duyunca çok dellendim !halim içler acısı nasıl desen dünyam başıma yıkıldı!AHH AHHH sen  facebook  ?nelere kadirsin….Başınızı ağrıtmadan ,değerli vakitlerinizi de almadan internet ortamında her an herşey olabiliyor !Takdir edersiniz ki: teknoloji,internet ,günümüz insanının birçok eğitim ve öğretim açığını kapatmaktadır!Yıllar önce :bilgi:çok değerli  kapalı kutu idi!Şimdi kaş ile göz arasında hemen hemen her bilgiye ulaşabiliyoruz!Anlaşılan o ki:Dilşad Hanım internet ve teknolojiyi bilgi amaçlı değilde bireysel çıkar ve egolarını tatmin etmek için yıllarca kullanmış ,YADA KULLANMAYA DEVAM EDECEK !çok yazıkkk!

AAA  bu arada yeri :gelmişken gezi parkında çok çalışan sevgili arkadaş,misafir , ayakta uyuyanlara bir çift sözüm var !Her nerede olursa olsun birçok orman yangını çıkıyor!Ağaç değil !Ağaçlar değil! ORMANLARRR YANIP KÜL OLUYOR! ORMANLARIMIZIN YANMAMASI İÇİN NE ZAMAN? NE YAPACAKLAR ?MERAKLA BEKLİYORUM!

Benlik ile doğmasak bile ,benlikle yaşayıp ,benlikle noktalanan yaşamlardan olmamak dileklerimle!

YOLU SEVGİDEN ,SAYGIDAN,EMPATİDEN,OLGUNLUKTAN,ANLAYIŞYAN,EĞİTİMGEN,ÖĞRETİMDEN…..GEÇEN HERKES İLE BİRGÜN BİR YERDE BULUŞMAK ÜZERE! bitti



 Ayşe Özlevent ...KHA .İZMİR.

Yorum Gönder

0 Yorumlar