SENİ SEVMEK

SENİ SEVMEK
Seni sevmek !
Şairin dediği gibi
Ne muazzammış ki
Yüreğim, yüreğinde tutuklu kaldı
Gözlerim, gözlerinin içindeki
Derin sevdaya daldı,
Duygularım, duygularına karıştı
Biz, iki benden de tek vücut gibi
Birbirimizi tamamladık derken !
Olanlar oldu ayrılık vakti geldi cattı.
Ben, kusursuzum demedim ki be sevgili...
Sonuçta bende bir kulum kusurumla,
Yargılamadan, başkalaştırmadan,
Kıyaslamadan, sorgulatmadan,
Beni ben gibi sevmek varken,
Niye, niye ötekileştirip canımı acıtıyorsun...
Seni sevmek !
Ne muazzammış ki
Acıtıyor işte,
En çok da önemsediğim insan tarafından
Gözardı edilmek, istenilmemek acıtıyor...
Yürek yangını, durmadan alazlanıyor.
Kalp yorgun, kalp kırgın, kalp küskün herkeze
En çokta sana be sevgili, en çokta sana kırgın
Yanımda, canımda, kanımda ol diye beklerken
Yok sayılıp göz ardı edilmek canımı acıttı be sevgili...
Saçının bir telini zarar gelmesin diye dualar ederken,
Bana reva gördüğün buysa eğer, canın sağolsun
Ben aşığım belki ama arsız değilim be sevgili...
Hangi gönül durur ki istenilmeyen yürekte,
Topladım kırgınlıklarımı gidiyorum işte.
Dikkat et, kendini iyi bak, A.E.O
Ayten Tarım-KHA

Yorum Gönder

0 Yorumlar