Sıdıka Yakşi :EVDEKİ SESLER




EVDEKİ SESLER soba yanıyordu çıtır çıtır çaydanlık kaynıyordu fıkır fıkır dışarıda rüzgar esiyordu üfül üfül ince ince bir yağmur yağıyordu çisil çisil büyük baba koltuğunda uyuyordu horul horul kardeşim masada ders çalışıyordu harıl harıl annem oklavayla yufka açıyordu tıkır tıkır ablam banyoda duş alıyordu şakur şukur televizyonda bir müzik çalıyordu şıkır şıkır babam çayını yudumluyor lıkır lıkır kedim köşesinde mırıl mırıl ben onları izliyordum aval aval çaydanlık başladı fokur fokur fokurdamaya annem dedi, kızım bakıp durma aval aval indir şu çaydanlığı aşağıya kalktım indirdim çaydanlığı sobanın üzerinden agzıma bir sakız attım, başladım çiğnemeye şakır şakır babam dedi, bir bardak çay daha ver yerimden kalktım ağır ağır yürüdüm terliklerimle takır takır babama gülümsedim kıkır kıkır annem dedi, gülüp durma kakur kukur işini doğru düzgün yap usul usul anneme baktım bön bön sonra gittim öptüm onu muac muac annem hafiften vurdu oklavayla bana tak tak. babam dedi anneme, vurma kıza çat çat elini alıştırma pat pat. Sıdıka Yakşi -KHA.Haziran 2017

Yorum Gönder

0 Yorumlar