Burçak Karataş : İMKANSIZ

        İMKANSIZ
Bağrıma taş basalı çok oldu imansız
Yokluğum yaramış adam olmuşsun kansız
Yıllarca yüreğinde bitkisel yattım cansız Geçmişime gömdüğüm geleceğin imkansız

Çığ düşürdün yüreğe karla ovup yaşattım
Uçuşan hayallere boncuklardan kuş yaptım
Biraz zorlandım ama o sayfayı kapattım
Geçmişime gömdüğüm geleceğin imkansız
Sana o kaderinin en değerli lütfuydum
Bilseydin yüreğinde sev daydım ah tuttuydum
O veda hutbesinin en acıklı nutkuydum
Geçmişime gömdüğüm geleceğin imkansız
Saf zavallı gördüğün duyguları taşladın
Ele verdiğin kalpte öyle beni dışladın
Yoksa saksımı düştü sevmeyemi başladın
Geçmişime gömdüğüm geleceğin imkansız
Kul Burçağın gönlünü aşka mezar eyledin
Cehennemin dibini her bakış da boyladım
Sabrımın bam teline değme dedim elledin
Geçmişime gömdüğüm geleceğin imkansız 

Burçak Karataş

Yorum Gönder

0 Yorumlar