4.ÇOCUK GELINLERE HAYIR KARMA SERGİSİ 1-4 NISAN ARASI İSTANBUL DA


SEVGİLİ OKURLARIM KAYA HABER AJANSINA Yazmak ve sizlere layık olmaya gayret edeceğim bu mutluluğu bana sağlayan sevgili arkadaşım Zakir Kaya beye teşekkür ederim ilk yazımda hepinize sevgi ve saygılarımı belirterek Kıbrıs tan en güzel selam ve muhabetlerımı sunuyorum ben Selvi Sertdemir 

ÇOCUK GELINLERE HAYIR ADIN'DA DÜNYA ÇAPINDA BİR PROJE nın mımarıyım kıbrısta başlamış olduğum  bu projemin 4.  gerçekleştırmek için 1 nısan 4 nısan 2016 tarıhleri arasında Akatlar Etiler Beşiktaş İstanbul Türkiye'de 100 yakın eser ile 50 resamın karma sergısınde çocuk gelınlere hep bırlikte hayır diyelim. Bu etkinlikte çeşitli değerli şair arkadaşımın katkıları ile şiir kitaplarımızda sizin beğeninize sunulacak  daha önceden Lefkoşe ve Gazi magosa 'da düzenlediğim resim sergisini Ana Vatana oradan da tüm dünyaya yaymak istiyorum ayrıca Kaya Haber Ajansının bana bu dönemde Kıbrıs temsilciliği vermesinden onur duydum buradan bu pencereden hizmet ve projelerimi dünya ile paylaşma fırsatı benim için bulunmaz fırsat Kaya Haber Ajansı.Kaya net Grubu ordusun da olmak şeref ve mutluluk verdi nasip olursa dönüşümüzde de Ada da EKO festivali büyük konakta gerçekleşecek  bana çalışmalarımda yardımcı olan Şener Aktaş beye teşekkürlerimi sunarım  Selvi Sertdemir RESAM -ŞAİR  KHA TEMSİLCİSİ KIBRIS

KKTC den Türkiyeye 4- uluslararasi sergi Çocuk Gelinlere Hayir istanbul da halkla buluşması. tüm duyarlı olan Anavatanim davetlidir. Temsilci Şener Aktaş

Yorum Gönder

0 Yorumlar